Pénzügy és kontrolling
Légy a pénzügyi hátországunk motorja!
A MádiLáncos Studio csapatába PÉNZÜGYI ÉS KONTROLLING MUNKATÁRSAT KERESÜNK részmunkaidőben.
Budapesti irodánkba keresünk egy precíz, lelkes és rendszerben gondolkodó kollégát, aki otthon érzi magát a számok, táblázatok és határidők világában!
Mit kínálunk neked?
- Stabil, hosszú távú munkalehetőséget egy dinamikusan fejlődő csapatban
- Változatos, felelősségteljes feladatokat – sosem lesz unalmas a napod
- Támogató vezetőséget, akikre számíthatsz
- Modern irodai környezetet, heti 3 nap home office lehetőséggel
- Próbaidő lejárta után határozatlan idejű munkaszerződést
- Laptopot, céges mobiltelefont
Mik lesznek a feladataid? Pénzügyi területen:
- Számlák kezelése (kiállítás, ellenőrzés, rögzítés, utalás előkészítése, könyvelőnek való továbbítás)
- Projektadminisztráció (szerződések készítése, teljesítési igazolások kezelése, nyilvántartás naprakészen tartása)
- Munkaidő-nyilvántartó rendszer kezelése, adminisztratív támogatás
Kontrolling területen:
- Szerződések, számlázási és pénzügyi folyamatok követése, egyeztetések projektvezetőkkel
- Könyvelés ellenőrzése, cash-flow és fix költségek figyelése
- Részvétel könyvvizsgálatban, pénzügyi adatok rendszerbe illesztése
Téged keresünk, ha:
- Precíz, rendszerszintű gondolkodásmód jellemez
- Szereted, ha minden a helyén van – papíron és digitálisan is
- Könnyedén átlátod az adminisztráció és pénzügy összefonódását
- Önállóan és csapatban is hatékonyan dolgozol
- Nem ijedsz meg az Excel-tábláktól és határidőktől
- Felsőfokú pénzügyi végzettséggel és
- Legalább 2 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel
Mi lesz a te felelősséged? Hogy a pénzügyi és adminisztratív folyamataink gördülékenyen, pontosan és időben működjenek Hogyan tudsz jelentkezni?
Itt vagy várjuk a fényképes önéletrajzodat a fizetési igény megjelölésével az agyarmati@madilancos.hu e-mail címre!