en

előkészítés - tanácsadás

Az évek során sokat változik egy vállalat, amit az irodatér folyamatos átalakításával egy ponton túl nem lehet hatékonyan követni.  A költözést vagy a meglévő irodaterület felújítását, átalakítását tervező ügyfeleinknek a kezdeti lépésektől fogva fontos szakmai tanácsadást és útmutatást kínálunk, hogy céljaikat a legkisebb befektetés és rizikó mellett a legnagyobb megtérüléssel tudják megvalósítani. Legyen szó az iroda területének az optimalizálásáról, szervezeti átalakulásról, arculatváltásról, munkamódszer és kultúraváltozásról, ügyfeleinket hatékonyan tudjuk támogatni a folyamat előkészítésétől a tervezésen át a megvalósításig.
Felmérjük ügyfelünk jelenlegi irodáját, annak műszaki adottságait és felszereltségét, a szolgáltatások minőségét. Megvizsgáljuk a szervezet működését, hogy azt mennyire szolgálja hatékonyan vagy gátolja a meglévő iroda kialakítása, bútorozása. Beazonosítjuk a műszaki problémákat, hiányosságokat, a rosszul kihasznált irodarészeket és javaslatokat teszünk azok orvoslására vázlatos tervek és költségbecslés formájában.
Költözés esetén megfogalmazzuk az ügyfelünk által elvárt általános műszaki színvonalat az összes érintett szakág (építészet, statika, épületgépészet, erős és gyengeáram, tűzvédelem) vonatkozásában. Meghatározzuk ügyfelünk speciális műszaki elvárásait (szerverszoba, sínes irattároló rendszer, konferencia terem, stb.) és ezek következtében szükséges, az átlagostól eltérő műszaki paramétereket. Az ügyfelünk által kijelölt irodaházak közül az előzetesen rögzített követelmények alapján ki tudjuk választani a műszaki szempontból legmegfelelőbbet. Ügyfelünket támogatjuk a bérleti szerződés műszaki mellékleteinek ellenőrzésében.