en

Emirates

2014 szeptember, Krisztina Palace, 2900m2
Naponta közlekedő budapesti járatának elindítása után, az Emirates megnyitotta a második európai ügyfélkapcsolati központját Budapesten. Az európai tájékoztató központként funkcionáló iroda a legmodernebb technológiai felszereléssekkel garantálja az Emirates minőség- és utasközpontú szolgáltatásának magas színvonalát. A központ kezdetben angol, magyar, francia, olasz és német nyelven fogadja az utasok kéréseit, és fokozatosan nő 300 főre munkatársainak száma. Az Emirates 6 globális ügyfélszolgálati központja több mint 48 országot szolgál ki és átlagosan 35 000 hívást és 6000 emailt kezel. A légitársaságnál összesen 16 nyelven biztosított az ügyfélkapcsolati szolgáltatás. Az iroda túllépve az általános call center klisséken tágas és igényes közösségi, illetve elvonulásra, pihenésre alkalmas tereket kínál a dolgozóknak. A munkatársak betanítására, továbbképzésére számos tréningterem lett kialakítva. Az anyag és színhasználat a vállalat arculatához lett igazítva - a grafikával együtt egyszerre hivatott tükrözni a légitársaság globális jelenlétét, nemzetközi jellegét, ugyanakkor hivatkozik az arab építészet és kultúra elemeire. Ilyen utalás a sátorszerűen kialakított tárgyalóbox, vagy a mashrabiya szerű grafikus fólia az üvegfalakon.